pengikut

cerita kawen saya... bahagian 1..

hari ini genap 2 bulan aku bergelar seorang isteri..
kejap jer... tibe2 dah 2 bulan!
lepas tu tibe2 baru nak letak gambar...
macam buruk je perangai..
 



 


 





tapi dalam banyak2 gambar.. gambar ni paling mahal...
tengok anak buah aku yang tak pandai cakap bergosip..
ngutuk aku la tu!



~cik wan tu kedekut! ade ke bagi kita singgit!~










hahahahahahaha....kutuk laki aku rupanya...






*setiap gambar telah di edit sendiri oleh pengantin menggunakan pixlr o matic sebab tak mampu nak bayar juruedit peropesional! sekian!

No comments: