pengikut

SPM aku boleh tahan la hancurnya.. huhuhuhu...

0 people says
semalam aku tengok berita sana sini cerita pasal budak2 amik keputusan SPM.
alhamdulillah.. aku tengok makin lama makin pandai budak2 sekarang ni...
tengah sibuk2 layan berita tetiba terpikir...
masa dulu aku ambik SPM..
cik tunang aku yakni bakal laki aku tuh tengah amik PMR masa tu...hahahahaha..
bila dikira2...ok jer.. kakak form 5 kapel ngan budak form 3..
ape dehal.. beza dua taun je...
aku tak salahkan dia..
nak buat macam mane..
dah memang wajah babyface katanya..
gile adik2 junior tak tergoda...
hahahahaha...

tapi bila aku flashback lagi lama...
ke zaman aku baru masuk sekolah menengah..
form 1..freshie ni..
zaman ni harap abang2 senior ngorat kita...
sekali...
tengah elok je aku melenggang kangkung berjalan melalui sekolah rendah..
sambil mengangkat sikit kain berwarna biru muda tu...

tibe2 ada budak darjah lima plak yang ngorat aku...

kak..kak... kita nak kapel dengan akak boleh?

mau ada makan penyepak aku budak tu...
dan yang pasti masa tu aku pasti aku mesti cakap camni...

adik...adik... adik ni dah sunat ke belom.....??? 

hahahahahaha....



p/s . adik wan...akak jaja janji...akak jaja tak sepak2...gila nak sepak bakal laki...tak cium bau syurga nanti...hihihihihih....