pengikut

tinggal sorang je lagi... tunggu..

dulu...
aku jumpa dia ni...

~kalau suruh pilih antara dua tu.. errr... saya pilih FAHRIN! hehehehe..~


aritu aku jumpa dia ni plak...
hahahahahahah...


~kabur! nampak sangat ada yang nak sabotaj...ni mesti kerja mamat pakai baju MU kat atas tu!~



skang tinggal adiputra je...
lepas tu...
ok dah.. complete dah...
semua jejaka idaman aku yang ada dalam mesia ni aku dah amik gambar dah...


~tapi yu jangan la tak pakai baju badan berkilat macam ni ajak ai bergambar tau!~

No comments: