pengikut

malacca...

beberapa minggu yang lalu..
ya.. ini cerita lama..
kami ke MELAKA..
yup... kami ke melaka..
kami tu maksudnya ramai la kan...
bukan aku saja gedik nak membahasakan diri kami...
tidak...


~ini la kami...~





~first stop.. ZOO MELAKA.. perangai masing2 dah mengalahkan munyet bila ada dalam tu.~



~jalan2 di dataran pahlawan..~


~ini tempat wajib pegi.. A FAMOSA..~


~aktiviti berlanjutan hingga ke malam hari..~


~satu.. dua.. tiga... LOMPAT!!!~


~last stop! masa untuk asam pedas....~

so there you go..
one day in malacca..
had fun..
macam biasa la...
bila dengan kawan2..
buat ape pun seronok...
yang paling kelakar..
plan asal...
satu hari di melaka...
meaning balik hri je la...
pagi pegi.. malam balik...
tapi ada la beberapa manusia yang tak jadik balik malam tu..
sebab keletihan dan mengantuk tahap gaban...
juga demi menyahut cabaran 'anda mampu mengubahnya'
kami sepakat berhenti ramai2 di stesen minyak...
tido beramai2 di dalam kereta sehingga pagi...
huhuhuhuhuh...
lepas subuh baru lah masing2 bergerak balik ke KL..
sampai kl...
nak pulak sarapan sama2..
amboi manja...
tido sama..
makan sama..
ngade2..
hehehehehe..
tapi saya suka!



oh ya..

~saya tau saya lagi manja.. tapi dengan dia je... ~

1 comment:

Sizzling Suzai said...

hi..slmat hari raya! ^^ klu lepak ngan kwn2 ni bg bpe hari pon xckup kn..mmg tgk pics pon nmpk happening jer!

neway, lor npe xtego i ritu..hopefully we'll meet again in d future yarr..insyAllah.. =)