pengikut

chelsea 1 vs malaysia 0

semalam.. 21hb 7 2011
CHELSEA vs MALAYSIA..
awak pegi?
saya?

ish... mestilah pegi.......
bukan sebab minat chelsea pun..
sebab ada duit lebih dan mampu membeli tiket limaplohlapanhengget tu...

seronok?
seronoknya tak terkata...
tak tau kenapa..
nak kata tau sangat pasal bola tu tidak lah..
nama pemain malaysia pun bukan ramai yang aku kenal..
kenal beberapa kerat yang macam famous skit la..
macam safee sali..
safiq rahim..
kembar tu..
s.kunalan..
and tak lupa jugak...
khairul fahmi atau apek..

tau pun nama je...
kalau tunjuk gambar sumpah tak kenal..
masa main kat padang tu bukan nya kita nmpk pun sapa yang main..
muka tak nampak..
harap kenal bila dia sebut nama jela..
'oh.. kembar main..'
'oh.. safee sali pun ada..'
tapi rupa macam mane? haremm tak tau mak..

s. kunalan pun aku dapat cam sebab dia gelap skit.. hehehe..
pastu lari plak mak aih.... macam pelesit..
tapi tu pun kadang2 tersilap dengan chanturu plak..
huhuhuh..

bila tersilap tu yang malu...
time tengok bola tu..
dengan confidentnya cakap..
'gile lah chanturu lari laju gile kot...'
brader sebelah pandang slack je...
mesti dia kata.. bila masa plak chanturu main??
huhuhuhu.. malu ai yu..

so.. to sums it all up..
saya suka tengok bola je..
main bola tak reti..
pemain bola pun saya tak kenal..
cuma suka..
lagi2 kalau tengok live..
uish... lagi mak suka nok!





~time ni kau jerit kuat2 sampai hilang suara pun orang tak marah tau..~

No comments: