pengikut

cerita hujung minggu

sudah bosan menonton wayang hampir setiap hujung minggu?
ketandusan idea untuk mencari tempat berdating?
lepakberjam2 sambil menghirup bergelas2 air di mapley juga sudah menjadi satu aktiviti yang membosankan?

apa kata minggu ni kita buat aktiviti berfaedah sikit..
dimana???

disini!!!!!


~di PUSAT SAINS NEGARA...~

ha tengok.. bagus tak bagus la port baru kita..
masuk tak mahal...
RM8 seorang..
kanak2 saya tak pasti...
tapi seronok jugala buat sesuatu yang berlainan..
asik melepak je tak tentu arah kat tasik titiwangsa tu kan...
pergi tempat macam ni ada jugak ilmu yang dapat walaupun sikit je...
mane tak... main je lebih..
sampai dengan budak2 kecik pun nak berebut..
teruk betul!





~nasib baik ada kamera henpon je.. kalau tak.. lagi banyak gambar aku amik..~





~kami pakai baju purple dan jam g-syiok baru.. di butik downtown cheras..hahahaha.. ~

No comments: