pengikut

malacca...

1 people says
beberapa minggu yang lalu..
ya.. ini cerita lama..
kami ke MELAKA..
yup... kami ke melaka..
kami tu maksudnya ramai la kan...
bukan aku saja gedik nak membahasakan diri kami...
tidak...


~ini la kami...~





~first stop.. ZOO MELAKA.. perangai masing2 dah mengalahkan munyet bila ada dalam tu.~



~jalan2 di dataran pahlawan..~


~ini tempat wajib pegi.. A FAMOSA..~


~aktiviti berlanjutan hingga ke malam hari..~


~satu.. dua.. tiga... LOMPAT!!!~


~last stop! masa untuk asam pedas....~

so there you go..
one day in malacca..
had fun..
macam biasa la...
bila dengan kawan2..
buat ape pun seronok...
yang paling kelakar..
plan asal...
satu hari di melaka...
meaning balik hri je la...
pagi pegi.. malam balik...
tapi ada la beberapa manusia yang tak jadik balik malam tu..
sebab keletihan dan mengantuk tahap gaban...
juga demi menyahut cabaran 'anda mampu mengubahnya'
kami sepakat berhenti ramai2 di stesen minyak...
tido beramai2 di dalam kereta sehingga pagi...
huhuhuhuhuh...
lepas subuh baru lah masing2 bergerak balik ke KL..
sampai kl...
nak pulak sarapan sama2..
amboi manja...
tido sama..
makan sama..
ngade2..
hehehehehe..
tapi saya suka!



oh ya..

~saya tau saya lagi manja.. tapi dengan dia je... ~

chelsea 1 vs malaysia 0

0 people says
semalam.. 21hb 7 2011
CHELSEA vs MALAYSIA..
awak pegi?
saya?

ish... mestilah pegi.......
bukan sebab minat chelsea pun..
sebab ada duit lebih dan mampu membeli tiket limaplohlapanhengget tu...

seronok?
seronoknya tak terkata...
tak tau kenapa..
nak kata tau sangat pasal bola tu tidak lah..
nama pemain malaysia pun bukan ramai yang aku kenal..
kenal beberapa kerat yang macam famous skit la..
macam safee sali..
safiq rahim..
kembar tu..
s.kunalan..
and tak lupa jugak...
khairul fahmi atau apek..

tau pun nama je...
kalau tunjuk gambar sumpah tak kenal..
masa main kat padang tu bukan nya kita nmpk pun sapa yang main..
muka tak nampak..
harap kenal bila dia sebut nama jela..
'oh.. kembar main..'
'oh.. safee sali pun ada..'
tapi rupa macam mane? haremm tak tau mak..

s. kunalan pun aku dapat cam sebab dia gelap skit.. hehehe..
pastu lari plak mak aih.... macam pelesit..
tapi tu pun kadang2 tersilap dengan chanturu plak..
huhuhuh..

bila tersilap tu yang malu...
time tengok bola tu..
dengan confidentnya cakap..
'gile lah chanturu lari laju gile kot...'
brader sebelah pandang slack je...
mesti dia kata.. bila masa plak chanturu main??
huhuhuhu.. malu ai yu..

so.. to sums it all up..
saya suka tengok bola je..
main bola tak reti..
pemain bola pun saya tak kenal..
cuma suka..
lagi2 kalau tengok live..
uish... lagi mak suka nok!





~time ni kau jerit kuat2 sampai hilang suara pun orang tak marah tau..~

cerita hujung minggu

0 people says
sudah bosan menonton wayang hampir setiap hujung minggu?
ketandusan idea untuk mencari tempat berdating?
lepakberjam2 sambil menghirup bergelas2 air di mapley juga sudah menjadi satu aktiviti yang membosankan?

apa kata minggu ni kita buat aktiviti berfaedah sikit..
dimana???

disini!!!!!


~di PUSAT SAINS NEGARA...~

ha tengok.. bagus tak bagus la port baru kita..
masuk tak mahal...
RM8 seorang..
kanak2 saya tak pasti...
tapi seronok jugala buat sesuatu yang berlainan..
asik melepak je tak tentu arah kat tasik titiwangsa tu kan...
pergi tempat macam ni ada jugak ilmu yang dapat walaupun sikit je...
mane tak... main je lebih..
sampai dengan budak2 kecik pun nak berebut..
teruk betul!





~nasib baik ada kamera henpon je.. kalau tak.. lagi banyak gambar aku amik..~





~kami pakai baju purple dan jam g-syiok baru.. di butik downtown cheras..hahahaha.. ~