pengikut

thank you nuffnang and tgv!!!

ahad lepas pergi klcc..
tujuan?
nak tengok wayang free..
yup.. for free.......


~sounds good to meeeeeeeee.. ~

macam mana boleh jadik free?
sebab nuffnang bagi ini!!!!
bukan satu.. bukan dua..
tapi empat...
hehehehehehe...


~4 complimentary passes.. EMPAT tau!~

tengok cerita ape??
kami tengok cerita ni....
for freeeeee...


~RM 0.00..... (O_o) ~

akhirnya berjaya jugak aku tengok cerita ni...
okla... takde moral of the story pon...
part lawan2 best kot...
boleh rasa sakitnya tuh.. uhuhu...

oh ya.. satu yang buat aku macam menyampah skit..
si samseng2 ni...
cara percakapan dorang..
pehal lu nak cakap slang cina semua ni...
cakap sama bangsa melayu pun ada slang cina..
ape kes la kan??
aku rasa yang senonoh je bahasa melayu dia si adiputra je...
ha.. boleh je cakap melayu...
ntah la..
yang lain cam bangang2 je cakap nya...
teruatama si shamsul tu...
ma....ma....
mangkuk kau lah...

tapi yang pastinya aaron aziz tersangat lah yummy walaupun aku rasa dia macam chubby skit
berbanding adiputra yang mah aih.. badan super berkilat.. ske mak.. hehehehehe..



~we watched the movie for freeeeeee...~

No comments: