pengikut

cake in a cup....

cupcakes...
trend yang sangat IN..
terlalu IN sampai aku rasa sangatlah loser kalau kau tak pernah makan cupcakes..
huhuhuhu...

tapi do tell me now la kan.....
macam mane nak makan kalau benda alah ni comel macam ni...............



~cookie monster...comel budak juling ni... ~


~omo..omo.... betul ke boleh makan ni.. cam mainan je...~


~tapi aku paling ske yang ini.. nampak sangat sweet.....~
(and ia mengingatkan aku kepada cupcake mr bean.. (TT)


jadi.. untuk tidak membuatkan diri berasa seperti loser..
aku makan la jugak cupcakes comel2 ni...
tapi yang ini akak satu ofis aku buat.. takdela bentuk2 kepala elmo ke bird bird ke..
tapi stil comel.....


~krim atas tu kan.. sedap.. rasa macam aiskrim.....~


~saya bukan loser.. bagaimana dengan anda??~


~mereka juga bukan loser... hahahaha..~


~ngaaaaap! sedap!~


~cupcake yang inilah aku cakap... masa minit ke 1.03 ada..~

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

bestnyaaa, nk sikiit cupcake:))

jameela armann said...

hehehe.. beli sendiri! sebab cuppy tu dah mhabis masuk perut..