pengikut

selebresyen...

ha hamek kau.. lama tak hapdet sekali arini terus post 3 entry trus..
memang nak mampus...
eheh.. sorry terkasar bahasa...

baru2 ni ai balik kampung tau yu...
saje...
sebab dah lama tak balik...
mak ai pun dah hampir2 nak sumpah ai jadik mesin basuh automatik supaya lebih senang mak ai nak memabsuh baju dikampung...
ehehehehe....

so to sum it up...
hari buruh aritu adalah besday adik ai dengan anak buah ai...
so...
kitorang satu family pegila makan2...
tapikan....
gambar2 yang akan disiarkan bukan lah gambar celebration tersebut pun...
sebab gambar2 itu ada di kamera kakak ai...
jadi...
anda semua akan disajikan dengan gambar gemuk ngade2 ai sahaja...
sebab gambar ini diambil menggunakan kamera henpon ai...
hehehehe.. jangan marah..
dan jangan nak muntah2 taw...


~ai blanja dorang makan kat sini jew.. sebab kat sini jer tak ramai orang...~


~dan ini gambar ai... mane tak gemuk melantak je!!~




~sambung mengada depan tangga umah atok ai pulak... dapat pulak eskrem mesia rasa sarsi.. fuhhhh... nikmat2..~



~sebenarnya ai nk tunjuk tudung hari tu.. first time terai... hehe...tu yang berlambak2 gambar.. jangan marah ha...~



ok dah.. awak2 semua boleh pegi muntah...
ai rela...
sebab ai pun nak muntah.......... huhuhuhuh...
tapi.. sebelum tu... ada gambar last!! hehehehe.....
ni gambar peberet...
jeng jeng jeng...



~ni lah besday boy yang dah setaun tu...~



oh ya... sebelum terlupa..
gambar ni semua ai ai amik guna henpon baru yang cik lelaki bagi..
mekaseh sayang...

~yer... ai dah boleh pesbuk guna henpon dah.. ai dah xketinggalan sangat dah.. uhuhuhu..~

No comments: