pengikut

hai.. kacak luar.. kacak dalam...



pernah tengok iklan ni?
dah lama kot iklan ni..
iklan ni promote suruh rajin2 senyum....
tengok muka pakcik tu masa muka dia kelat...
mak aih... rasa macam nak mintak pelempang je...
tapi bila dia dah senyummm....
eh! biarla gigi nya tak berapa nak ada...
tapi muka ada manisssss je aku tengok....
sampai amoi tu pun senyum sipu2....
tergoda ke ape??
uhuhuhuhu.....

sebenarnya hari ni saje je nak luah rasa....
aku pantang betul kalau ada orang2 yang muka dia ni kelat2...
muka stok kerek2je....
lagi2 kalau kejenya bnyak jumpa orang....
contoh macam keje kaunter pertanyaan ke...
keje jadik sales girl ke...
keje klinik ke...
ape2 la...
yang pasti keje kau ni banyak jumpa orang.....

macam tadi la...
kat kedai topup....
adala sorang perempuan jaga kaunter...
perasan lawa gile,.... rasa muka macam nora danish mungkin?
muka kelat... ketat.. likat... eh macam2 la..!
aku mintak topup je pun..
tu pun aku bayar..
bukan mintak duit dia suh belanja aku pun....

dia punya muka...
mak aih.. memang mintak penyepak barangkali....
daripada nak beli terus ai blah yu...
tak kuasa mak!
kang hilang ayu ai bila ai terajang dia kat situ...
ehehehehehe....

weh cik hadek!
mulut kau kan koyak ke ape kalau senyum????
ke gigi kau hitam pastu mulut busuk agaknya...
sebab tu tak senyum.. nak nampak gigi ape ntah lagi...
bongok!

ish.. geram plak aku...
dah la tengah menulis kat mamak ni...
muka pun dah kerut2 ni tahan marah...
(incek lelaki gelak2 plak kat sebelah ni....)

aku tak paham la...
ape masalah dorang2 yang sombong muka kelat ni...
mintak senyum je pun...
tak mati nya kau senyum....
dan tolong lah cakap dalam tonasi yang elok....
bukan lah sampai suruh kau cakap....
"yer sayang... sayang nak beli topup ke? awak sihat arini..??"
tak... aku tak mintak pun kau cakap camtula pompuan......
aku suh cakap elok2 je.....
muka tak payah nak kerut2 sangat....
huduh bebenor rasanya....

serious for me..
it's a bit turn off...

muka cantik... tapi sombong?
HUDUH!

muka tak bape cantik tapi muka ada sinyum.....(tonasi apek mintak utang dalam cite do re mi)
CUN..CUN!

muka cantik murah senyuman....
ANGEL.......

tapi kalau muka tak cantik pastu kelat ketat bagai...
LAGILAH HUDUH LUAR DALAM....!

so...
please la....
tak susah pun senyum....
dan tau tak...
they say that it does take more muscles to frown than it does to smile...
jadi.. bila kau masam mencuka...
risiko muka kau cepat kedut di kala meningkat usia adalah tinggi...
so people...
senyumlah senyumlah... ah hai cek mek molek...
ehehehhehehehe......


sekian luahan hati...
bye..bye....
(sambil senyum lebar sebab hati dah lega... lagi2 incek lelaki ada sebelah... eheheheheh!)


~ini namanya senyum kambing.. ha tengok.. bila kambing senyum pun.. nmpk manisssss je...~

No comments: