pengikut

tweeeeet.....



hari ni aku create akaun di twitter...

tau.. aku tau..
aku agak ketinggalan zaman...
tapi better late than never kan?
ecececeeh....

dan nak tau ape aku buat lepas aku dah create akaun???
aku follow semua blogger chantek...
yes.. tak cukup follow di blogspot...
aku follow kat twitter plak...

ish.. dah macam stalker...
takut lak aku ngn diri sendiri...
huhuhuhu...


awak2.. wanita chantek...
saya bukan psycho tau..
saya cuma suka tengok awak2 je...
sebab awak2 semua chantek2...
betul...
suka tengok je...
takde niat lain...




2 comments:

Orkedanza said...

hi awak...sy bukan diantara perempuan2 cantik tu tp jom la kite bertweet2 sm2 jugak. my username @orkedanza :)

jameela armann said...

hai awak jugak...
sape kata awak tak chantek...??
dah follow pun tweet awak..
ha jaga2.. saya akan stalk awak juge.. eheheheh..