pengikut

kembali berblogging! eh? eh? kembali bekerja...

hari ini hari isnin...
dan ini menandakan ini hari pertama saya bekerja setelah puas bermanja2.. bergolek2 depan tv...
makan tido makan tido makan tido hari2 sepanjang minggu lalu...
huhuhuhu...
itu je lah rutin harian aku.....

oh yea! saya dah tengok hantu kak limah balik rumah!!!
terima kasih astro first...!
memang lawak gile kot cerita tu..
aku tengok ulang kali tu...
lagipun memandangkan bayar 15 ringgit untuk 48jam...
ha apa lagi... tengoklah sampai muntah!



~enjit2 semut..sape sakit naik atas....~

dapat pulak sambil tengok cite tu sambil makan kek marble yang mak aku buat..
memang nikmat tak terkata la kan?
mak aku sampai kena repeat buat lagi seketul kek marble...
4hari 2 buku kek marble aku blasah.. huhuhuh...

bukan tu je...
sampai2 je hari pertama aku dah ngade2 mintak mak aku masak daging kicap...
mlm tu mak aku masak dah..
esoknya nak makan cencaru sumbat plak..
dua hari berturut2 mak aku buat....
sarapan pagi plak...
nasik lemak... sambal tumis.. fuhhhhh....
memang enak dan terus tido nyenyak dari tengahari sampai isyak... huhuhuhuh..

tapi yang tak best nya..
kucing kesayangan mak aku sakit teruk dah....
sedih plak aku tengok bila si 'abang' meraung2...
mak aku lagilah sedih...
tapi nasib baik jugaklah aku bawak balik anak jantan aku tu...
si chubby.... buat pengubat rindu...
last2... mak aku suruh tinggalkan je dia kat kampung...
dah sekarang ni aku plak yang rindu....
dady dia tak payah cerita la...
aku cakap nak tinggal anak kat kampung terus merajuk...
hehehehe.. comel..
baru bela babi guinea dah camni..
tak tau la camne kalau anak sendiri..


~chubby... mamy dady rindu.. hehehehe.. ngengada eh?~

No comments: