pengikut

kaki kaki..

tengok tajuk pun tau aku nak cerita pasal kaki..
dekat kaki kita pakai ape?
bukan gelang kaki atau inai jawapan yang saya cari..
bukan...

kang ada yang makan kaki kang...

ape la susah2 sangat pikir...
kat kaki kita pakai kasut la kan...

dan saya adalah pencinta kasut...
jadi disebabkan itulah aku ni ada habit suka amik gmbar kaki sendiri...
nak bukti??
tgk ni...




~macam2 ada...~


~ini paling peberet... love the colour...~


~more and more shoes...~


~studded~


~tak cukup seorang ajak beramai pula...~


~antara heels yang ada..~


~koleksi selipar pun banyak juga..~


~newest addition~


~yang ini paling tak senonoh pakai buat pergi kerja..~



ha..hamek berapa banyak bukti..
tu ada lagi berguni2...
malas nak upload je....
aku ni bukan lah obses dengan kaki sendiri..
kaki bukan nya stok model putih bersih suci murni...
takde maknanya....
aku cuma suka kasut...
suka...
alah.. nama pun perempuan... kan...
jangan kata kasut...
beg..
baju..
tudung...
semuala suka....!

hahaahahaha...



1 comment:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wahhh, to many shoes in collections yaa? hehe. nice.