pengikut

ujung minggu dan hujan.....

semalam sehari suntuk hujan...
rasa moody je...
6ptg baru aku keluar...
itu pun sebab nak cari tiket bas balik kampung selasa ni...
lepas selesai beli tiket...
hati menggeletik nak berjalan2...
paksa incek lelaki bawak aku jalan...
lagipun dia ada buat aku marah..
maka aku paksa dia pujuk aku..
eheh!

jadi ke midvalley la kami...
satu sebab aku nak makan takoyaki tako tao...
siap parking terus cari!
tu dia.. manusia ramai nya...
tak kira nak juga...
beratur2..
akhirnya dapat...
fuhh teruja...
lagi satu kami memang lapar...
dah la ujan..
dari pagi plak tak makan...
cari tempat duduk tepi tangga bergerak terus pegi makan...


~tengok betapa laju nya tangan orang tu bergerak~


~tengok betapa laju plak tangan incek lelaki bergerak.. lapar eh?~


~amboi.. teruja betul aku neh...~

dah siap semua di hadam...
kami bercadang nak pusing2 la...
yer la..
dah lama juga kami tak dating berdua..
sekarang ni banyak masa kami dihabiskan bersama geng2 kereta...

baru jalan beberapa langkah..
aku dah mula rasa pening...
mengadu dengan incek lelaki...
sekali dia pun ada rasa yang sama...
bukan kerana takoyaki dimakan sudah basi...
tetapi umat manusia yang penuh kanan kiri...
serabut ah!
aku sekarang ni dah tak boleh tengok orang ramai2 ni...
rasa serabut...
otomatik kepala jadik pening...
maka kami sepakat balik dan2 tu jugak....

aku rasa...
nak redah jammed ke midvalley tu lagi lama daripada masa kami berada dalam midvalley tu...
datang semata2 nak makan tako tao je...??
hahahaha.. ntah ape2..


~kasut baru...pipi gemok...huhuhu~

No comments: