pengikut

balik kampung...

pejam celik pejam celik dah cukup sebulan dah kita dalam tahun 2011 ni..
kejap gile kan?
besok dah masuk bulan baru...
esok juga adalah cuti hari wilayah...
dan disebabkan aku merempat di negeri orang...
maka aku turut bercuti mulai esok sampai la hari ahad...
cuti esok akan bersambung dengan cutinya tahun baru cina lah pulak kan...
tak ke meriah cuti camtu...
ini la untungnya duduk negara berbilang kaum...
uhui!

esok pagi jam 11 aku akan berangkat kembali ke negeri asal...
tidak..
aku bukan anak lot2 yang bapaknya seorang
ahli perniagaan terkemuka yang mempunyai gelaran dato' di pangkal nama...
tidak...
maka.. saya akan bertolak menaiki bas...
huhuhuhh...

dan dengan ini juga blog ini akan bercuti selama ketiadaan aku di tempat kerja..
kerana seperti sedia maklum...
aku berblogging menggunakan harta kompeni...
kerana aku terlalu kedekut untuk melangsaikan hutang berukband...
dan sudah pasti lah di kampung aku tiada internet kerana ibu saya lebih berminat bercucuk tanam di belakang rumah...
daripada bercucuk tanam di dalam farmville....





kalau lah cerita dia ni yang belakon banyak disajikan tahun baru cina nanti..
dah semestinya aku macam orang lumpuh tak reti bangun...
ngadap je tv dari pagi...tak reti mandi...
masa mak aku panggil makan je aku rasa aku jadi rajin kot..
balik cuti konfirm lagi gemuk! ok bye!


selamat bercuti!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: