pengikut

ana raffali tu muka macam kacuk kan?



semua sedia maklum..
semalam anugerah juara lagu yang ke 25..
dan keputusannya adalah?



juara?


~ANA RAFFALI - TOLONG INGATKAN AKU~



naib juara?
~MUH & BLACK - DRAMA KING~



tempat ketiga?


~HAFIZ - NOKTAH CINTA~


vokal terbaik?


~HAFIZ - NOKTAH CINTA~



persembahan terbaekkk??


~FAIZAL TAHIRRRRR - HANYUT!~



aku ingat faizal tahir leh jadik juara...
black lak dapat vokal..
tapi nampak sangat aku bukan juri peropesional...
maka aku redha je dengan keputusan itu...
kalau dorang menang pun bukan dorang nak blanja aku prosperity beger mekdi pun kannnnn...

lagipun...
wanita cantik pandai main gitar...
uihhhhhhhhhh... hot tuh!!!

oh yer...
nak cerita...
aku punya perjalanan nak tengok ajl punya pasal..
fuhhhh.. menguji kesabaran betul...
aku sama geng2 biasa lola baru balik kenduri..
lepas balik kenduri kununya tak nak balik umah la..
nak terus lepak ramai2 tengok ajl...
sepakat..! lepak pak ya kat setiawangsa..
jam 6.50pm dan beratur duk reramai depan skrin besar...
masing2 dah seronok ah neh!
tepat jam 9.00pm..
ajl start... fuhhh.. syok neh....
baru nak dengar fran nyanyi...
tapi sekali dia pi tukar chanel espn...
hampeh!!!
ramai2 sambar kunci kereta..
carik port lain...
ke ali maju kat setapak...
fuh... cantik2... tengah iklan...
tadi terlepas opening je...
okeh..
order2 air....
air baru sampai...
baru nak minum....
mamak tukar bola!
cinabeng!!!
sambar kunci lagi..
aku yang takut bawak kereta pun tetiba macam pelesit ikut dorang ni...
last2...lepak tempat biasa yang selalu lepak yang kunun nya tak nak pergi sebab dah jemu...
sekali? hamek kau..
tapi nak nyesal pun tak guna...
lepas tu semua dah takde selera nak order air and makan...
ha.. minum la ais kosong bergelas2 sampai ajl habis... huhuhuhuhu...




oh... jangan risau.. kami bayar segala air yang diminum dan tak sempat diminum...
ha.. lagi satu aku peminat tegar faizal tahir...

No comments: