pengikut

rama2 pn lawa pe.....

percaya tak pagi tadi saya pakai ini pergi kerja....
nope... saya bukan naik kereta...
i'm talking bout jalan kaki about 5 minutes ke stesen lrt...
then naik lrt yang ramai orang..potensi ramai memandang amatlah besar..
lepas tu jalan lagi from lrt station to my office for another 5 minutes...


~selipar bulu2 ada rama2 gedabak sekor..~

oh.. saya tidak pakai selipar ini dengan seluar sukan kain kesek2 dengan tshirt bodo2 sahaja..
tak..tak...

saya.. pakai office attire..
slack dan black blaus dan muka dimekap 2inci...

huhuhuhu... kalau orang lain pakai camtu..
memang makan maki aku cukup2 la kan..
buang tebiat ape budak ni ... baju dah lawa2 tapi selipar tidur yang dipakainya..
but.. apa ku kesah..!!!! ko mainkan rsa... ko punca segala... kau takkan berubah...
hahahahaah....

~eh? matching la plak rama2 tu dengan tudung ai...huihuihuihui..~



No comments: