pengikut

heboh ke?

minggu ini.. minggu jom heboh..
had fun sebab mak bunda pun ada disini..
salah satu sebab rajin terjah jom heboh pun sebab nak bawak mak bunda la..
kalau ikut hati aku..
tak kuasa ah..
buat peluh ketiak je jalan2 tengah panas tu..
bukan ada ape2 pun..
orang jual2 biskut je pun....

but...
for my mum...
anything oso can...

maka....

ke jom heboh kita!!!



eh? eh? jap.. jap...
sebelum berasak2 berebut2 naik tren ke bukit jalil kita singgah chow kit dulu eh?
kita pegi plaza tar...
nak teman kakak aku cari barang...
kat sini semua barang kena beli borong..
paling minimum pun 6..
ape kejadah lak aku nak beli beg atau kasut sampai 6 kan?
maka aku cuci mata je...
sementara tunggu kakak aku pilih barang...
aku ternampak....




~incek lelaki...ala..ala.. comel.... praktis eh yang?~



~macam tak puas hati muka aku takde kan.. jadi aku pun enterframe.. eh? tapi asal muka aku cam nak carik gaduh? hehehehe..~

perjalanan kami diteruskan ke jalan tar.. kemudian barulah ke jom heboh...
hamek kau.. plan pukul 12... pukul 5 baru nak pegi....
punya la lama gi cuci mata...
hehehehe...

setelah berbincang...
kami bersepakat memparkir kereta di stesen lrt berdekatan dan meneruskan perjalanan menaiki transportasi awam..(pasai pa bahasa macam orang indon je ni?)

tapi disebalik kelalaian kami bersoping...
ada jugak hikmahnya...
jom heboh tak ramai orang da.....
mungkin sebab dah petang sangat...
dengan cuaca pun macam sedang elok je...
berjalan lah kami berpusing2 mencari mane2 booth yang boleh cekau duit kami pada hari itu....


~nampak2? satu beg sudah disandang.. ni baru bape minit sampai ni...oh ya... belon itu free.. sebab itu kami curik eh? silap.. AMBIK banyak! hahahaha...~


beberapa booth kemudian......


~hamek kaw...biskut la.. pampers la...kopok lagi... ribena lak.. nutrigen pun beli...pastu... belon... belon... belon lagi... hahahahah~

takde ape yang menarek pun jom heboh ni...
tiap taun benda yang sama je...
cuma bezanya kali ni...
seronok lebih sebab pegi satu famili ramai2...
sepupu aku yang pakai purdah tu pun ikut...
dia tu ok.. pala gile2 gak...
lagi2 incek lelaki pun ada... double fun!
pulak tu semua perangai biol...
rebut2 belon la...
pegi isi borang banyak2 kali semata2 nak kan topi oren tu...
abang ipar aku sampai 3 kali isi borang...
pantang ada orang kumpul2... sibuk dia nak isi borang.. hehehehe..
pastu ada nampak tak kotak2 yang kaler cokelat tu...
tu pun free... hotlink bagi...
masa tengah sibuk2 perabih duit...
kakak aku terperasan orang bawak kotak tu...
dia macam tak puas hati...
mane pulak datang benda kotak2 ni...
puas suruh kitorang pusing gak...
nak carila mane2 booth yang duk edarkan kotak2 tu...
last jumpa....
ha hamek...
semua anak beranak beratur...
dah dapat... fuuuhhh.. puas hati...
lega ni....
pegang2.... berat plak tu...
lagila rasa macam berbaloi la pusing2...
beratur... berebut2....
balik umah... bukak2 kotak...
la... dapat poster pemain bola sepak......what the....
hahahahahahahahah....
padan muka semua!!!
dahla berat nak mampus!

tapi ok jugak la... sebab poster tu 3d...
timbul2 ah nampak kan...
rasa macam terkeluar je dari poster...
bajet kalau kau letak poster christiano ronaldo tu rasa macam 'eh..eh... ape datang dekat2 ni....mak ai marah nanti...' hahahahahaha.....


~'aisy... tengok depan.. tengpk depan..'~



~ha... pandai pun! tapi asal muka aisy lak macam nak carik gaduh?~

No comments: