pengikut

compilation of aktiviti dating...

dah kalau hari2 dating... macam la aktiviti yang dilakukan..
aktiviti wajib.. makan...
since aku ni pemakan yang aktif..
selalunya bukti makanan tak sempat nak ambik sebab gelojoh bile makanan sampai ke meja... dan biasanya dah separuh jalan baru teringat...
'ala.....tak sempat ambik gambar nasik tadi....'

ceh!

jadi aku menggantikan gambar makanan dengan gambar aku....
hahaha.. releven tak..
at least adalah bukti kan...


venue : the mines
aktiviti : karaoke
extra info: tak pernah pergi berdua sahaja.. macam sakai je nyanyi dua orang...



venue : times square
aktiviti : bowling
extra info: saya menang.... tak caya... dah disertakan bukti... hahahahaha..



venue : masih di times square
aktiviti : mencapap dekat eskelator


venue : parking lot..pavillion and times square lagi...
(aku rasa TS dah kena bagi kitorang kad VIP..)
aktiviti : gedik2.. jalan2... movies....

boleh kata hampir setiap hari i'm with you.. but guess what..??? saya tak pernah jemu!! huihuihuihui...

No comments: