pengikut

tanah tinggi genting..

ola! gile lama tak hapdet..bukan sebab bizi.. tapi sebab malas..
huhuhu..
sejak akhir2 ni rajin sangat sakit kepala...
tak boleh guna otak lebih sangat.. kang mula la mual2.. pening..

ha..ha.. jangan nak ngade2 pikir bukan2.. orang sakit ar...
tak ske ar camni.. maen tuduh2.....!

eh? takde eh? hehehehe.. sori2...
my mistake...

ok..ok.. sambung2..
sejak sakit2 kepala tu.. aku g keje pun malas...
muka pun selebet je...
tau la kan kalau dah malas nak mekap... muka selebet cane...

ha.. konfrim la tak snap gambar sendiri sebarang dua....
gila ape!! malu la ai..
huhuhuhu...
hari2 pakai tudung bawal je... anak tudung tak pakai...
pin bawah dagu... pin kiri kanan.. setel..
takde nak lilit2...
kang rasa nak muntah..



tapi alhamdulillah.. sakit ni dah mula hilang...

shawl2 tersayang... sian dia dah lama tergantung kan??
mulai arini kita g keje same2 k? ikut turn taw!
huhuhuhu...

owh..owh... nak cerita lain...
sabtu lepas kan.. di malam harinya...
me and my babies...
yup.. babies...
naik ke genting...
but bukan kami je la...
ramai lagi...

geng2 kereta incek lelaki la punya idea..
saje nak naik genting ramai2...

first time for us together.. and of coz...
1st time for LOLA!!
mummy's so proud of you la sayang...

dan kronologi kehidupan kami pada hari itu adalah sepeti berikut.....





~kumpul di titiwangsa jam 7.30mlm... tapi macam biasa.. janji melayu.. jam 8 pun ramai tak sampai lagi... termasuk haku... huhuhuhu~


~sementara menanti.. sempat posing2 dulu na....~


~8lebih jugaklah baru bergerak.. tu pun bape banyak stop da... isik minyak la.. nak terkencing la..eh macam2 la..~


~HA TENGOK.. KAN DAH STOP LAGI!!.. masa ni ramai cuak sebab ada JPJ punya kereta lalu sebelah.. hahahaha..~

~jalan skit.. berenti lagi.. apeda.. tapi kan.. masa ni kan... ada sa;ah sorang ahli kena kacau... wuuuuuu.... seram.... tapi alhamdulillah.. takde pape...~


~inilah mamat yang kena kacau tu punya kereta... jadi bingai kejap la dia.. baca pape yang patut.. ok seperti sedia kala..~

~ha... dah nak sampai dah ni...ada nampak itu gabus?? huhuhuhu.. sojuk.....~


~ha.. sampai dah.. parking leklok cepat!


~ok..ok.. dah cantik dah susun..~


~apa lagi.. kite serang lah.. lapar dah ni... mlm tu ada yang sponsor KFC... mekasehla banyak2 yer..~


~dah kenyang.. apa lagi.. posing la... huhuhu~


~ni time kitorang lak posing...~


~me and my babies..~

jam 12 lebih kami pun beransur turun... tapi sambung makan dekat gohtong.. kira macam sahur la... sebab dah pukul 1pagi.. huhuhu.. sahur la sangat...

makan2.. sembang2.. pastu baru balik...
sepanjang jalan nak balik.... aku bantai tido...
heheheh.. sian incek lelaki takde sape teman borak...
teman dengkur ada la.. huhuhuhuh....
jam 4pagi sampai umah... balik trus tido...
pengsan sampai tghari.... huhuhuhuhu...

No comments: