pengikut

lumpur ke lumut episod 1#

dari tajuk tengok macam pengotor bebenor perempuan ni main lumpur pastu berlumut2 plak..
ape kejadah lak aku sampai berlumut2 lak?
aku mandi la wei...eheh...
ini cerita aku pergi ke lumut perak la..
sempena dengan family day incek lelaki...
rasa menyesal mengikut incek lelaki tidak wujud disini..
because.......
we did had a lot of fun...!!! wuhhuuuuu...
eheh...


~ini dia...~


~ini saya~


~ini kami~


~ini dia.. sedang khusyuk memandu...~


~ini saya..sedang khusyuk menggedik~


kemudian saya tidur.............
sedar2.. saya sudah sampai...
angakt2 beg... check in...
dapat bilik no 809..
tinggi.... dan ini view dari bilik saya....
jeng jeng jeng...

..
~cantik bukan?~


mandi2...siap2...
manja2 dengan roomate...
turun ke bawah.. untuk sukaneka...
oh ye... roomate saya bukan incek lelaki... sila jangan buruk sangka...
eh? takde yer.. sori...sori... silap saya... hehehehe...



~ini antara acara...yang ada... comel2 dorang ni.... jangan kata budak2.. mak bapak budak pun comel...~


~pwincess comel ngn pwincess garang...~


~ini budak sentiasa comel.. dan dia saya punya...~

belum habis semua acara sukaneka... aku dah lari masuk bilik... aku dan roomate macam gatal kepenatan dan rasa mengantuk lalu berniat untuk menidurkan diri...sementara menanti waktu dinner di malam hari..
tapi kalau dah dua2 kaki gosip.... memang tak tidur langsung lah kau... borak tak henti2.. ntah ape2 je cerita.. dari cerita makan sampai ke cerita berak.. semua la nak cerita.. hahahaha... sayang kau lah adib...



~cerita akan disambung pada entri seterusnya..~


No comments: