pengikut

usai sudah hari raya ..

dengan ini.. diumumkan cuti raya dah habis dan hari ini kembali bekerja..
sbb itulah wujudnya post ini..
ini menunjukkan saya datang kerja untuk blogging sahaja.. eheh!

so.. bagaimanakah dengan hari raya anda2 sekalian?
aku? ntah.. tak bape best taun ni..
cuti yang agak pnjang banyak dihabiskan dengan tidur.. huhuhuh..
tak beraya sangat pun..
walaupun aku patut berbangga kerana aku berjaya mendrive sendiri tanpa kehadiran cik lelaki disisi... huhuhu.. bangga neh..
dan cerita selanjutnya akan disambung dengan gambar2 aku perasan sendiri.....
sekian..

raya pertama...


~SELAMAT HARI RAYA... sila la jemput masuk.. buat2 la macam rumah maktok saya... hmmm.. seperti ibu mengandung pula.. mengapa yer? oh ya..... dah kau melantak ketupat sampai 8 ketul mau tak macam pompuan mengandung.. !! ishhhh.. marah btul aku neh.. yer marah!~


~sesi malas2san diteruskan ditangga bersama keluarga~


~yer.. maseh meneruskan aktiviti malas itu..~

~ni rumah biru...family kakak aku..dorang je yang malas lagi,.. aku dah rajin dah masa ni.. ~

~disusuli dengan menyambung aktiviti melantak kuih2 raya yang tersedia dihidang didalam rumah~



~sementara aku pula berrajin2 camwhoring bersama anak2 buah yang semakin ramai didalam rumah~

raya kedua...

~lihat..raya kedua saya dah bekerja sambilan dikedai bunga di ayer hitam.. untuk menampung perbelanjaan duit raya kepada anak2 buah.. hahahaha... eh? asal lak ada tanduk kat pala neh....! mentang2 la dah raya.. setan dah lepas...!


~ puan bunda pun kena paksa pilih2 bunga.. untuk menambah komisen saya bekerja.. hehehehe...~


~adik aku perlu ada.. baru la kehidupan hari2 bertmbah ceria sbb ada dia untuk dibuli... hahaha~


~oh yer.. dah gemuk ni wajib ada untuk memanaskan badan aku.. ~


~memandangkan mendukung budak gemuk tu banyak mengerah tenaga..maka.. aku perlu makan..~

~ok! dah kenyang kan? sambung kerja kat kedai lampu2 lak...!~

sekian sahaja aktiviti sepanjang raya...
selebihnya banyak dihabiskan di atas tilam depan tv... takkan nak bubuh gambar aku berlingkar atas tilam lak kan??

ok bye! selamat hari raya!


No comments: