pengikut

cerita raya lagi..

tahun ini tahun pertama saya dan incek lelaki beraya bersama...
yer.. yang pertama..
muda lagi kitorang ni..

raya ke enam baru dapat ketemu..
tu pun di atas kesanggupan beliau menaiki bas dari bukit jalil ke air hitam..
sian abg ai ni...
ni yang wat makin sayang ni..
aku pun gigih memandu berteman kan adik aku..
dah la gelap.. lampu jalan kedekut..
dengan lori besar gabak lak banyak..
uih... takot gile.. tapi depan adik aku .. kenala belagak hensem dan gagah...
tapi alhamdulillah.. sampai juga..

tepat 9.52pm dia pun sampai..
terus gerak pulang ke rumah..
kali ni incek lelaki yang memandu..
hehehehe...
makan2.. mandi2.. dia trus tertido..berdengkur2 lak tu...ish ish ish..
kesian dia.. huhuhhu... terharu ni..

keesokan hari aktiviti beraya kami diteruskan setelah terbengkalai diatas sebab2 tuan punya blog penakut nak memandu budak hitam tu sendirian tanpa incek lelaki disisi..
maka! kami menuju ke jb.. beraya di rumah atuk sedara...
makan2.. borak2..minum2.. ngumpat2..
heh? tambah dosa lagi.. hehehe..

kami beransur pulang.. yer ke pulang...
hahahaha...apalagi...pusing jb kita..wah.. banyak dah berubah..
rasa jakun seketika..
seketika je k? lepas tu buat2 macam terer..
kami cari kedai makan.. lapar gile neh!
ke tingkat atas.. cari kebayan..
ha.. bukan nenek kebayan tua bongkok yang rambut putih tu..
tapi kebayan ffod court..
ape kejadahla dorang ni kan?
macam la takde nama menarik lain yang boleh di bagi...

wah sekali lagi! dah cantik.. bersih je...
aku pun sekali lagi beraksi jakun.... duduk kat view tingkap yang boleh nampak bawah tu...
kami mengisi perut sebelum mengambil keputusan terus pulang ke kampung disebabkan kemalasan melanda kerana kekenyangan dan disebabkan aku dan incek lelaki mahu pulang ke kuala lumpur malam itu juga...


~kan aku dah kata.. tempat ni tinggi~


~gaya seorang pemakan nasik ayam~



~'huh! tak sedap langsung! tawar!', kata puan bunda sambil menolak pinggan yang dah sedia licin tu ke tepi.~


~suci bersih je nmpk muka cik abg saya ni..eleh.... tu cahaya lebih tu...~


~saya merajuk kerana incek lelaki meninggalkan tulang sahaja untuk dijamah...~


~si dia memujuk rayu.. dan saya tercair dan tersipu malu~


~and they live happily ever after.. eheh! kau bajet kau cinderella la ek?pigi dah!~





~pose manje dari kami berdua berlatar belakang kan kuil di hari raya... ada kaitan ke?? huhuhu..~

No comments: