pengikut

saya adalah tol gate gurl..

berikut adalah gambar2 ketika aku menjadi pengapit tempoh hari.........


~inilah pengantin nya.. yang lelaki tu sepupunya incek lelaki..~


~dengan 4 kali lafaz sahla menjadi suami isteri.. harap bekekalan sehingga akhir hayat.. amin..~

usai majlis pernikahan.. sebelah malamnya upacara persandingan.. ha.. masa ni la che' kena jadik penghapit.. kaler horen yu..


~berarak masuk ke rumah pengantin pompuan...incek lelaki nmpk kebosanan disitu..~


~tetapi! tak JOHOR la kan kalau tak kena tol.. nak masuk? boleh.. bayar tol dulu...!~


~sori darling... pujuk rayu tidak dilayan.. bayar tetap bayar..~


~hamek kaw.. ada lagi tol... ha.. yang baju hitam tu pak andam...~


~apa? ingat dah lepas? sori.. ada lagi ni.. berderet2 tol kena bayar ni..!~


~ni tol punya HQ.. kena bayar lebih.. ha.. tak mo bayar aku tak bagi duduk...! (eh? asal aku lak cam malu lebih ni? huhhuh..)~


~ha.. kan senang cerita.. dah bayar..nak plok ke ape ke semua boleh..~


~masa untuk makan...~


~masing2 macam malu2 je nak makan.. huhuhu~





~sesi bergambar keluarga..ini antara pakcik2dan makcik2 pengantin~


~ini sepupu2 pengantin... gambar versi sopan dan skema~


~ini versi kurang sopan.. eh? laki aku je yang kurang sopan lebih.. ceh!~


~ini plak wanita2 ayu~


~pulak dah.. lagi ramai tak ayu ni.. lagi teruk dari lelaki.. huhuhu..~

ape2 pun had fun..
first time jadi pengapit sekali dengan cik lelaki..
memang jadik bahan je la aritu...
berapa kali aku pun kena tepung tawar..
huhuhu.. insyallah.. ada jodoh.. kami pulak duduk kat kerusi camtu..
amin......


~praktis2 dulu.. huhuhu.. gatai! mahap di atas gambar ulang tayang..~



No comments: