pengikut

sengal!

aku kadang2 marah dengan diri sendiri..
telalu pemurah..
susah jugakla nak kat NO tu..
tak sampai hati nak menolak..
lagi2 kalau bila diwar2kan.. semua buat bodo je....
aku lak tetibe rasa macam dapat hidayah untuk dengan segeranya membantu..
membantu secara sukarela dan ikhlas...

dan disebabkan keikhlasan membantu itula....
TANGAN AKU KEBAS2... SENGAL RASA NI!!!!
dah la kerja tengah banyak..
cane nak buat keje ni....

'hmm... bos.. saya nak mintak halfday boleh... semalam saya sukerela menderma darah saya sebanyak 10ml untuk tujuan pembelajaran murid2 di kolej ini...tak ke mulia tu... dan seharusnya bos bagi saya cuti kan? kan? kan?'

huhuhuhu... sakit.....


No comments: