pengikut

malam ni agak2 mak masak ape pulak yer?

sejak dari jumaat lepas aku gigih berbuka dirumah keluarga incek lelaki..
dah masuk seminggu dah.. tiap2 malam melepak kat umah dia..
mamak? sorry.. tak layan... lepak umah lagik best! ewah! macam umah ko plak kan?
hahahaha..
sejak ada port lepak baru ni...aku noticed aku dah kurang rasa segan gile ngn family incek lelaki.....
bukan la nak kata aku trus jadik....
"hei pompuan! ko tak reti tau malu eh?" bukan.. bukan..
cuma kurang je..
sebagai contoh..wah.. siap bagi contoh ni..
skang..kalau tekak rasa haus pandai2 la aku pegi dapur amik cawan tuang air minum sendiri..
takde la dulu2 aku nak tunggu bakal mak mertua suapkan air baru aku minum...
tidak.... tidak..
pada aku....selagi air takde depan mata..telan je la air liur..malu la katakan..
tapi itu dulu la... dulu..
dulu nak cakap sepatah dua pun segan...bile dorang tanya baru aku bersuara...
uish.. takut kantoi.. yang bakal menantu dia ni mulut tak reti diam..
berlakon tu perlu..nak jaga saham.. ewah!
sekarang! hamek kau! bakal abang ipar dengan bapak mertua sekali aku ajak borak.. ok jer..
(mesti skang dorang rasa menyesal kan sebab percaya dengan lakonan aku sebelum ni.. huhuhu)

kesimpulan nya.. bulan puasa tahun ni.. aku gumbira la..
gile kaw tak hepi!
makan hari2 mewah...
pastu kitorang dah makin mesra..
(yer ke mesra? ke dorang pon belakon jugak?? huhuhuhu)
tetibe aku rasa...hmm.... ok! skang aku ada mak dua.. ayah dua.. adik beradik tetibe ramai... hehehehe.... suke! suke!


~ini la family incek bakar..~


~dorang tinggal kat alaska..hahahah~





*semalam kan.... hmm.... pagi2 lagi... haa... pagi la.... ada orang antar kite pegi keje....... hehehehe..

No comments: