pengikut

entry khas buat cik fitria

baru kejap tadi aku dapat tau yang one of my ofismate punya last day is TODAY..
tetibe sedih lak..
aku dengan dia ni takde la rapat pun..
we had fun only for one day..ONE DAY..

one day pun dah cukup buat aku rasa..
hmm.. i can see abit of myself in her..
dengan gile2 nya..
ketawa dekah2 nya..
ada sekali tu dia jerit sekuat hati masa nmpak aku yang agak jauh dari dia..
hahaha.. she is funny..
a few of her favourite ayat..
DIAM LA KO JAJA!
BODO LA KO!
JAJA BONGOK!

hahaha.. u know what?
aku tak kesah pon..
rasa lagi mesra lak..
tapi untuk ko jer..
orang lain panggil camtu aku tampor laju2!

kepada CIK FITRIA..
i'm gonna miss yu la yang...
LOVE YOU YANG..
jaga diri elok2.. takmo nakal2..
and kirim salam kat abg botak!
MUUUUAHHH!


~dia yang sebelah aku tu yang pegang tangan aku..~


~bukan kita je gile2.. dorang pon same~



~kita pon gedik juge..~


~kami mampu jadik samseng juge~


~this is the only photo of us together rite?~



~kalau dia ni wat hal.. bagitau aku meh aku luku pala dia.. hehehe..~


6 comments:

Hamzah Ian said...

wow..

Nilzaf Melati said...

hi, im ur first follower =)

anak mak enon tu.. said...

ape yang wow ni?

anak mak enon tu.. said...

owh.. thank you.. macam segan plak ada pem'follow'

Ummi_N said...

kerepek ada... hehehe...

eh... gambar kita pun ada jugak...

cik fit oo cik fit... dtg la balik... sob sob

anak mak enon tu.. said...

orang dah kata krepek takde.. nak kena ummi erna ni.. hehehehe..