pengikut

cerita pasal buah..

rasa macam tercabar lak selepas membaca entry yang dibuat oleh blogger lain mengenai bontot! atau punggong ada juga yang memanggil pungkok hang! or maybe some call it ur ass..hehehe.. ini cerita tentang bontot bayi lah.. korang ni.. pala otak.. blom habis cakap dah nyampuk.. cik shazika shahrim telah menceritakan tentang kemontokan punggung anak buah beliau didalam entry yang ini..

aku tak nak cerita banyak.. sila lihat gambar2 berikut..

model pada hari ini adalah tidak lain tidak bukan anak buah saya juga..
anak ke empat kepada kaklong aku..
dilahirkan pada 1 mei 2010..
diberanakkan dengan berat hampir 4kilo.. 3.6kg jika tidak silap..
dan diberi nama muhammad aisy irfan bin sumiran..

harini berusia 3bulan seminggu satu hari...
dan beliau adalah seperti berikut..


~ini baru muka... tembam! amik kau.. bayangkan bontot dia bape tembam lak?~



~tengok muka suci je... ala comel2 budak gemok ni..~


~makan budak!!~


~model baru lampin pakai buang...~


~alah.. kabur lak... muka dah jambu dah ni..~


~muka dah nak sama besar ngn muka makcik dia dah..~

oke.. sekian sahaja laporan harini.. sape lagi ada anak buah mak buah bapak buah yang tembam.. meh kita lawan.. hehehe..

2 comments:

Love Says it All~ said...

EXPRESS BRIDAL MAKEUP CLASS IN TERENGGANU!!!!

Price: RM480/person
Place: Residence Resort Paka, Terengganu
Date: 17th & 18th December 2010. (pick one date)
Time: from 10:30am-5:30pm

Syllabus includes:
-Makeup application step by step of modern trend of bridal makeup
-3 styles of hairdo tutorial
-shading & contouring
-eyebrow shaping
-many tips & tricks will be revealed during the class

**certificate of attendance will be given
**bring your friends& family along and get RM100 discount for each person you bring.
**minimum each session 8pax. maximum 10 pax
**free gift for first 5 students

HP: 016-2128740
E: eyrarizal@gmail.com
Web: http://www.eyrarizal.com

ahmad endo said...

memang nak sama besar muka tu...hehehe