pengikut

cerita kita-kita...

berjaya membuatkan dia menangis...
tahniah atas kejayaan ini!
SYABAS! SYABAS!
*tepuk bahu sendiri*

bodoh! degil! ko mmg keras kepala!
bila diri dah rasa terlalu pandai..
camtula jadinya..
menyesal pun dah tiada guna..

tapi.. tak salah kan aku beri pendapat?
kita tak seharusnya sentiasa bersependapat kan?

kemana tumpah nya kuah kalau tak ke nasi kan?
bukan nak kata perangai buruk aku ni datang dari dia..
memang silap aku.. tak sepatutnya aku berkelakuan sebegitu..
tapi kita satu family memang keras kepala kan?
bila berbicara lebih suka mengherdik dan membangkang..
masing2 rasa diri yang terbaik dan terpandai dikalangan kita2..
hakikatnya.. kita keras kepala..

aku mengaku aku yang salah..
lebih2 lagi bila lepas perbincangan tu..
dia masuk bilik..
terus masuk tidur sambil tutup muka..
aku tau dia menitiskan air mata...
maafkan aku..aku berdosa...
sumpah aku menyesal berjuta..
cuma bukan resmi kita meminta maaf di depan2 bertentang empat mata..
masih mahu berlagak terer dan ego penuh didada..
biar hakikat di hati mahu kepeluk ku cium meminta tidak ditambah dosa menderhaka..

tapi balik ke perenggan kedua..aku memang KERAS KEPALA.....

No comments: