pengikut

MAXImum fun!

balik kampung dengan chenta hati..
macam yang sibuk dibuat ramai..
aktiviti soping2 baju raya mmg banyak dilakukan walaupun tidak berapa mengeluarkan hasil..
dapat la baju aku selai.. mak aku selai.. kasut aku berpasang2... hehehe..
adik aku? full set! dari ujung rambut sampai ujung kaki!
ske la ko ek sapiq?

tapi aktiviti kitorang takdela sibuk perabih duit je..
ada jugak aktiviti lain...
ko ingat aku anak orang kaya ke asik nak soping je....
gile kaw...
ujung bulan aku nak mkn ape...

oleh itu! mari kita pergi main bowling!
hmmm ok....perabih duit jugak tu..... hahaha....



~hero saya sedang memandu sambil pura2 kool tak nak tgk kamera..~


~posing gedik memegang bola boling bersebelahan dengan hero kesayangan memang wajib! oh yer! gambar ni mmg saje guna teknik kabur... huhuhu..~


~kalah takpe.. janji ada gaya..~



~aku pon nak juga pose begitu.. noted that im wearing a maxi.. yer maxi bukan jubah.. huhuhu.. aku nmpk pendek........(- -")~


~muka kerek seorang pemenang.. ala.. takat beza 1 point dengan 13 point je pon.. ape de hal..~


~susunan gambar adalah mengikut ketinggian fizikal... points don't matter here.. hahahaha.. aku dengki!~


~saya bukan pengalah.. PEACE!~


~dia yang kalah.. hehehe.. ala.. abg ni kacau la... tetibe je ada mambang hitam amik bola..~



~akhirnya adala satu gambar yang elok.. yang lain aku tak taula.. salah tgn ke salah kamera semua kabur.. bongok sungguh~


p/s: aku memakai shawl yang aku beli dari online dari cik nurul cakap cakap.. ada lagi satu nak pakai.. tunggu.......

No comments: