pengikut

aku skema kaw tau?

nama saya jaja binti ayah saya..tidak tinggi lampai tapi masih boleh untuk mencapai barangan di kabinet yang tinggi tanpa menggunakan kerusi sebagai alat untuk menambah ketinggian seperti kebanyakkan mereka2 di tempat kerja ku ini.. tidak selim melidi mahupon mempunyai body MANTOPP seperti model di muka depan majalah hiburan..ditambah pula dengan parut jerawat yang dah lama bermastautin di wajah.. dengan dagu berganda pula tu.cantik? mungkin tidak.. manis.. ada mungkin.. heheheh...saya cuma bekerja makan gaji sahaja..dan kerja saya tidak membenarkan saya berhias seperti janda berhias berbaju kebaya dan berlipstik merah MENYALA NYA KAW NYAH!....cukup sekadar sopan dan kemas.. jika mengikut peraturan sebarang bahan mekap juga tidak dibenarkan.. apatahlagi eksesori2 yang berbling2..

jika saya ni jujur dan skema mengikut segala peraturan didalam buku..
saya mungkin hanya mengenakan tudung bawal tanpa ada lilitan atau kerongsang sebagai perhiasan..berbaju t lengan panjang dan berseluar slack.. muka tanpa secalit mekap dan berkasut kulit yang bertutup kerana itu adalah peraturan yer.. omputeh kata RULES!

but.. u know what? screw the RULES! hahahaha...
aku skema? kirim salam!

~inilah akibat tidak mendengar kata~


~ok ini ada follow one rule la.. kasut tutup... eheheh..~




~ini? bling2..mekap 2inci..uncovered shoes.. masak2.. ~



~camwhoring in the lab is also a big NO..NO.. hahaha..~


~from grey to hazel to blue.. oh ya.. disini.. contact lenses tidak dibenarkan yer..hahaha~


tidak dapat bayangkan bagaimanakah muka yang dah sedia tak bape nak menarek lagi tertarik ini tanpa mekap dan pergi kerja hari2... ish... tak mo.. tak mo.. macam momok...

p/s.. segala perlakuan diatas hendaklah tidak ditiru samada anda dirumah anda sendiri mahupun rumah jiran lagi ke tempat kerja.. SEKIAN!

1 comment:

PinQib said...

cun la minah ni... fashionista..

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Magibon, makhluk comel

Muke toya yang comel