pengikut

sesi bertemu mak mertua..

ujung minggu lalu dipenuhi dengan aktiviti melayan bunda..
petang jumaat dimulakan dengan bunda menelefon aku ketika aku kat tempat kerja..
bunda beritahu yang kakak aku nak jumpa cik lelaki saya..

macam biasa aku membangkang..
saje nak tunjuk keras kepala..
huhuhu..
dalam hati ni hakikatnya takut juga...
yer la..
dah kenapa plak kakak aku yang dikenali dengan perangai yang hangen tidak menentu tu nak jumpa cik lelaki lak ni?
risau beb..
mane tau tetibe dia kata..
jaja! kaklong tak ske korang kawan.. sila clash skang juga!
perghhh.. mau meroyan aku..

memandangkan aku kekasih setia lagi manja..
trus mengadu domba kepada sang kekasih..
dia plak dengan kununnya gentlaman berkata...
ala.. kita pegi je la... bukan kita buat salah pun...
aik? camtu je? ok.. huhuhu.. kira aku sorang je la ngade2 keras kepala ni ek? hehehe..

seperti yang dijanji kan.. cik lelaki sampai..
tu pun agak lewat..
kakak aku suh datang sarapan same2..
gile ape kakak aku tu..
pagi sangat kot..
tapi ok la.. sebab masa dia sampai kitorang pun baru habis sarapan..

bukak2 pintu...
tu dia...
mak aih...
menyemat!
kemeja bagai..
huhuhuh
awak.... nmpak kacak!
tapi ni kata2 dalam hati je.. nnt dia perasan!
hehehe..
jamu dia makan..
tapi dia mkn sikit..
nebes katanya..
kesian dia..
nasib baik ada dak gemuk tu..
hilang sikit takut dia.. bila main ngan dak gemok tu...

sesi temubual bermula dan berjalan dengan lancar..
takde ape benda pun..
saje sendiri gelabah.. heheheh..

lepas sesi interview..
aku mak dan dia g jalan2.. pusing2 kl..
soping2.. sampai petang..
antar mak aku balik..
antar pesanan mak mertua aku yang mahukan buah berangan..

kemudian tuju ke i-city..
dah janji dengan kakak aku untuk jumpa disana sahaja...

tibe2 macam rapat sangat lak eh? semua nak buat same2.. heheh.. eii.. tak malu..
kata2 ini ditujukan buat cik lelaki... hehehe..

sampai agak telat..jalan jammed... semua sibuk nak ke tempat yang sama..
sampai2... tu dia...gile ramai manusia.. tak paham aku.. yang semua nak pergi time aku nak pegi ni kenapa? mane datang korang ni hah??

family kakak aku n mak aku dah lama sampai..
dorang dah nak balik masa kitorang sampai..
aku ngn cik lelaki pon cam rasa semak je ramai2 tu..
last2 amik keputusan balik je sama2 kakak aku tu..
tapi sempat juga la pusing2 sekejap dekat kedai2 tu..
ala.. cam comel je telinga lampu2 tu..
yang... nak jugak camtu leh?
skali! dia belikan! hahahah.. macam tak caya.. hehehe..
sepanjang perjalanan balik.. girang gila aku.. bile tgk dia yang pakai telinga tu..
yer... dia yang pakai... hahahah..


~ini rabbit jantan.. saya punya...~








heheheh.. comelkan beliau!

but.. my feberet picture of da day..

~dua2 budak ini saya sayang..~

No comments: