pengikut

agak2 tudung saji leh pakai tak?

semalam berjaya mengempiskan poket lagi dengan melaburkan wang ringgit di saham jual beli tudung.. ewah!
member aku si diana la ni.. suke suki je ajak aku g kedai bawah tanah la.. kedai jual murah la..
kan aku dah terjebak..macam tau2 je hati ai ni cair.. lemah lembut.. senang dipengaruhi.. benci tau..

dengan ini.. saya dengan bangganya ingin mewar2kan saya telah menambah lagi koleksi tudung yang dah melambak2 dalam gerobok berzip tu.. rasanya riwayat dia pon dah tak lama tu walaupon baru je beli bulan lalu menggantikan gerobok lama yang dah patah besinya disebabkan kepadatan kain baju apatah lagi tudung yang semakin beranak pinak.. huhuhuhu...

sejak2 dah pandai berselendang ni.. makin rajin plak membeli belah..
dulu.. sekadar pakai apa yanga da je..
kalau banyak pun cuma membeli kasut sahaja..
(habit tu masih ada.. huhuhu.. kena beli gerobok kasut pula.. mungkin?)

kalau dulu hanya pandai bertudung bawal..
makan ikan bawal juga pandai..



~masa ni.. kalau ada tudung hitam pun dah cukup senang matching baju..~




~kemudian sudah agak pandai bermain warna.. bukan main warna luna conteng2 dinding tu la.....~


tapi! masih tidak berpuas hati.. mula gatal ingin meniru gadis2 cantik yang hot memang da boom.. aku beralih ke selendang..

YA ALLAH.. masa mula2 pakai apa ke selebet nya kau ni nyah...
ha.. sampai camtu sekali.. trus muka berubah jadik nyah..
tidak.. aku tidak tumbuh halkum segala..
cuma rasa muka macam pondan plak...
bukan HOT KAU MEMANG DA BOOM!
tapi WEH POMPUAN TAK HOT, KO DEBAB !
huhuhuhu.. sedih...

tapi dek kesabaran dan usaha gigih.. berjaya juga aku mengenakan selendang dengan jaya nya..
sampai ada yang tanya.. eh? camne nak pakai selendang cam awak ni eh? terletak je..
huhuhu.. malu! tapi mak ske! hehehe..



~masa ni dah elok skit la.. takkan nak tunjuk gambar yang berubah jadik pondan tu..~
(tapi muka ni pon masih nmpk macam pondan juga...huhuhu)


~ha hamek muka pondan lagi..~


~si pondan pakai tudung corak2 plak.. bulat2.. sayang.. selendang ni dah jahanam~

dan seperti sedia maklum.. manusia memang tamak..
dan memandangkan aku juga manusia..
memang lah aku tamak haloba..
ingin menerai tudung baru pula..
dah terai2 suke pula..
macam senang je...
tu yang semalam sampai kempis poket tu..

aku sekarang gila mengumpul anak tudung syria tu...
ha...tapi aku pakai tak menepek je kat kepala..
aku ada jumpa cara terbaik untuk memakai supaya tak melekat je kat dahi kaw!
tapi lain kali cite... okeh?

~macam geli plak tgk muka sendiri.. huhuhu~


~yang ni tak bape nak geli kot.. hahaha.. perah santan~

muntah* muntah* banyak gile gambar sendiri cakap sambil muntah*
okla.. cukup sahaja untuk hari ini...

sekian! muntah darah ramai2*

No comments: