pengikut

macam2 cerita..

setelah hampir dua bulan tidak menjengah ke mari.. aku kembali..
once again i'm back.. and i don't know for how long..
macam biasa.. aku akan rasa jemu dan abaikan semua seperti biasa..
huhuhu...

cerita terkini..

aku dah ada kereta sendiri...
aku dah jumpa cinta hati..
yeay! for me..
harapan ini yang terakhir dan selamanya...
amin....

oh ya... lupa... dua minggu lalu...
aku dan dia ke pulau perhentian...
tidak.... bukan hanya kami berdua...
ada yang lain2....
kami beramai....
tapi itu bukan kuncinya...
isi yang penting nya adalah............................

saya telah berjumpa FAHRIN AHMAD dan berjaya bergambar dengan nya itupun selepas dipaksa dan menebalkan muka.. huhuhuhu...

dan hari ini...

aku demam untuk yang ke berapa hari ntah...
tapi hari ni melarat2..
bernafas pon rasa macam ada keluar api dari mhidung...
panas gila...
nak mc.. tapi besok aku kena jaga exam...
tgk la esok petang camne...

No comments: