pengikut

malas adalah hobi baru aku..

sekali lagi jari jemari mula menari di papan kekunci setelah sekian lama mendiam kan diri..
tiada apa yang ingin dikongsi.. terlalu malas untuk memikirkan susunan ayat indah2 supaya menjadi enak dijadikan bahan bacaan mereka2 yang sudi membaca.. sekadar ingin memberitahu aku masih disini... jasad nya ada.. cuma rasa sudah pudar.. makin kurang rasa ingin bercerita.. aku rasa aku sudah hilang jenaka.. sudah tidak sebadut yang sering dikata mereka.. mungkin aku sudah tua.. ya tua.. matang.. sudah masuk zaman untuk menjadi ibu2 mungkin? tidak apa2.. aku percaya jodoh aku diluar sana.. cuma masanya belum tiba...

jadi.. aku masih ada masa untuk pura2 remaja.. dan jadi gila2...
tapi diketika ini aku tak rasa remaja.. huhuhuhu... mungkin esok kot..
esok..

aku pasti.. gelak tawa itu masih ada.. cuma tiada yang sekepala..
kerana.. di jam ini.. aku berasa di sebelah bunda yang sedang nyenyak tidur nya.. dan sang adinda yang sedang khusyuk melawan cerita jake long dragonnya...

aku janji esok... pasti ada yang indah2 akan dikhabarkan..

No comments: