pengikut

biar tak hensem tapi jgn pekak.. biar tak selim tapi jangan la macam badak..

minggu bekerja dah mula dah....

ikut hati memang malas.. tapi aku lagik malas duduk rumah.. dah macam badak dah duk seminggu kat kampung... mkn tido mkn tido.. pastu bergolek2 depan tv.. tu je la keje aku.. mau tak gile...

maka apabila dah start keje ni.. lega la skit hati.. bukan la sebab aku suke keje nak kipas rear end bos aku.. tapi aku suka perasaan keluar dari rumah tu.. duk terperap je.. sewel ah!

jumaat lepas balik kl..boleh pulak kena demam ngade2... tapi tak kira.. ujung minggu harus diluangkan dengan sebaik mungkin... tak gitew? sabtu ahad aku kuar...

sabtu layan GSC.. tgk cerita cina.. Little Big soldier.. ala..ala.. comel nya muka awak yang sangat confiden menunjuk wajah pelakon jackie chan dengan menyebut nama michael jackson..
jom kawen nak? hehehehe..

ahad.. kerja.. tapi kerja ngade2.. sejam je keje.. pastu merayau... merata aku pergi.. survey baby baru.. baby lama nak tukar.. sebab banyak mengingatkan aku pada hanjeng tuh!..

hang tuah-low yatt-sg wang-low yatt-times square-hang tuah-bandaraya-sogo-pertama-masjid jamek..

ha hamek.. mmg tak buang masa ah..jalan merata2..sambil jalan ngutuk2 yang lalu lalang.. pastu gelak2 macam pontianak... aku la.. sampai naik cramp rahang ngn otot perut..
ntah ape yang seronok sangat pon ai tak tau lah.. tapi memang heeeeeppppiiiiii!!!.. nanti kita buat camtu lagik eh?

pagi tadi bgn ada sedikit telat... capai ape yg nmpk... muka pon tak sempat nak lukis2 bagi cun melecun cam rita rudaini.. (yer rita rudaini nama baru ai sejak berkaseh ngn dak tu.. hahahaha.. bongok ah korang!)

berbekalkan muka macam minah indon takde pasport, badan yang lemah longlai sebab kekurangan tidur.. aku tetap bertungkus lumus menyiapkan kerja yang ditangguh2 kan... dan aku bangga.. sbb berjaya menyiap kan 1.5%daripada kerja yang ada... hahahaha.. fuuuhhh.. bangga2....

ok! jam dah kol 12! nak sambung tido! eh? eh? sambung wat keje.... eh? yer ker? hahahaha...
sewel! tapi aku heeeeepppiiiiiiiii!!


lalalalalalalala...... hec e hec e hec e hec e...

No comments: