pengikut

cute macam panda? aku kah?

semalam sekali lagi aku tidur cuma sejam dua...
ish.. dah beberapa hari dah macam ni..
dah tunggang langgang dah jadual aku ni..

benda rutin dah dirombak..
serta merta aku pagi2 sakit otak..
sebab badan memberontak..
tak mahu digerak-gerak...
(uik.. pantun berkerat2)

huhuhuhu..
mata ni aku tahan jer ni..
ikut kan nak jer baring..
tido! kroihhh kroihhh....

sejak ada benda ni banyak benda aku abaikan..
bilik pon dah macam lori terbalik..
tv tu pon dah jarang nak ditekan punat2 alat kawalan jauhnya..

tumpuan aku hanya pada benda tu..
benda ape?
budak hitam berkilat tu la..
(huh? budak hitam? kilat?)
hahahahahah...
riba atas aku la...
(huh? dah naik ke atas riba lak??)
hahahha... sendiri lak horny..bongok!

ni semua dek bahan melayan penunggu2 malam di alam maya tu la..
borak ntah ape benda ntah sampai ke hari pagi...
sendiri pun tak berapa pasti..
yang pastinya macam2 kerenah aku jumpa..
dan macam2 aksi juga aku nampak..
tapi aku...
curi jeling tengok sebalik jari jemari jer..
sikit je... yer.. sikit.. tak tengok semua..
hahahahahaha..



benda ni la...
peneman aku skang ni..
makan dengan dia..
tidur depan dia..
nasib baik mandi tak boleh bawak dia..
huhuhuhuh..

skang ni aku kat ofis pon teringat kat dia je..
huh! gile la...

ok mata ngantok..
nak tido jap!
mimpi kan dia yang kat umah tu..
ok!
bai!

No comments: