pengikut

let me go..

0 people says
siapa kata kau akan gembira, akan teruja ketemu sesuatu yang pernah kau hilang?
siapa kata??


ok.. aku kata...


tapi kenapa ketika ini aku rasa muak! jelak!
bila tiba2 yang hilang muncul kembali?

yer aku jelak dengan kau!
tolong pergi!
sebelum aku lemah bodoh dipukau oleh kau!

PERGI!!!

i beg you.. please.. leave me alone........ im begging you...

jika aku mampu ambil tempatnya..

0 people says
banyak kali juga aku ceritakan perihal dia..
ini.. ada ini.. dan juga ini..

dan ketika ini jam menunjukkan waktu 3.15 pagi..
aku dan keluarga berada di ruang menunggu..
dan si dia..
berada didalam bilik sejuk itu tiada teman..
dan beberapa rongga nya di sambung pelbagai wayar..
sayu hati aku..
sedih hati aku...
Tuhan sahaja yang tahu perasaan aku..

kalau lah mampu aku mengulang masa...
kembalikan dia seperti sebelumnya...

YA ALLAH..
kurangkan derita dia..
jangan seksa lagi dia..
percepatkan sembuh dirinya ia...

ku mohon..
AMIN...

aku cuma ada seorang adik.. namanya... MUHAMMAD ADZHA SYAFEEQ...

over by fynn jamal

0 people says


sweet huh? JELES! i want my own TRI also..

cute macam panda? aku kah?

0 people says
semalam sekali lagi aku tidur cuma sejam dua...
ish.. dah beberapa hari dah macam ni..
dah tunggang langgang dah jadual aku ni..

benda rutin dah dirombak..
serta merta aku pagi2 sakit otak..
sebab badan memberontak..
tak mahu digerak-gerak...
(uik.. pantun berkerat2)

huhuhuhu..
mata ni aku tahan jer ni..
ikut kan nak jer baring..
tido! kroihhh kroihhh....

sejak ada benda ni banyak benda aku abaikan..
bilik pon dah macam lori terbalik..
tv tu pon dah jarang nak ditekan punat2 alat kawalan jauhnya..

tumpuan aku hanya pada benda tu..
benda ape?
budak hitam berkilat tu la..
(huh? budak hitam? kilat?)
hahahahahah...
riba atas aku la...
(huh? dah naik ke atas riba lak??)
hahahha... sendiri lak horny..bongok!

ni semua dek bahan melayan penunggu2 malam di alam maya tu la..
borak ntah ape benda ntah sampai ke hari pagi...
sendiri pun tak berapa pasti..
yang pastinya macam2 kerenah aku jumpa..
dan macam2 aksi juga aku nampak..
tapi aku...
curi jeling tengok sebalik jari jemari jer..
sikit je... yer.. sikit.. tak tengok semua..
hahahahahaha..



benda ni la...
peneman aku skang ni..
makan dengan dia..
tidur depan dia..
nasib baik mandi tak boleh bawak dia..
huhuhuhuh..

skang ni aku kat ofis pon teringat kat dia je..
huh! gile la...

ok mata ngantok..
nak tido jap!
mimpi kan dia yang kat umah tu..
ok!
bai!

isu racist timbul lagi..

0 people says
"I had to take this very sudden and painful decision to leave as it is a matter of my pride and dignity. I am very sad and disappointed that my efforts, hard work and contributions were not recognized and appreciated at all. Therefore, it is best for me to move on, even without a new employment yet.

Even though I have been the longest in service and carried out most of the senior duties and responsibilities but I was not promoted, I am still happy that I was given the opportunity to carry out these duties and I must admit that I have gained valuable knowledge and experience. I would like to wish my colleagues all the best and I strongly believe that their potential, knowledge and diligence will contribute towards the growth of ***s Department.
"


kata2 dari sang teraniaya..



SAPA KATA SIFAT PERKAUMAN DAH TAK WUJUD?
1 MALAYSIA???
aku bagi kedua2 belah jari tengah tangan aku!