pengikut

kena kumpul 1billion euro dari sekarang supaya dapat naik bahtera!

setelah beberapa percubaan berbaris panjang selama beberapa minit untuk mendapat kan sekeping tiket untuk menonton wayang gagal.. tetapi mungkin dengan sipat penuh sabar dan degil akhirnya...
kami berjaya!!!

kami brjaya menonton.....

2012!!!!



hahahahaahah.. boooo.... pada yang tak dapat tengok lagi..... BOOOOOOO!!!!

tapi boooo pada kami juga..
kerana tertipu!!
ternyata filem itu tidak lah sehebat yang disangka2..
tahniah atas kesan khas..
amat menakjubkan..
namun jalan ceritanya agak kucar kacir pada aku..
melampau2 pun ada...
ntah la..
mungkin aku dah dididik dan ditanam di dalam minda bahwa kiamat tu lebih dasyat..
dan hakikatnya dah termaktub bahawa tiada satu nyawa pon akan terlepas dari kuasa yang Maha Esa..
maka.... ketika beputarnya filem tersebut..
dan satu demi satu cuba ditunjuk...
yang kita mampu berbuat sesuatu untuk meloloskan diri dari menjadi mangsa pengakhir dunia..
hmmmm.....makin tidak dapat diterima akal...

pelik pabila mereka boleh percaya bahawa kita akan menghadapi hari kiamat..
tapi makin pelik bila sang pencerita percaya kita mampu melawan kuasaNYA..

ahhh.. gila!!!

lebih baik menonton...

PHOBIA 2...



cerita nya seram...
mampu membuatkan kita menggila...
trjerit sana..
terjerit sini..
namun cerita nya tidak terlalu berat...
santai..
biarpon agak kepenatan bila keluar dari panggung atas sesi uji suara...
apa2 pun ceritanya mampu buat kita tetap mahu berkongsi cerita pada orng yang turut menonton nya sebentar tadi..
hahahaha.. gila!

No comments: