pengikut

everything bout me..

~TAIZA?? eh? jajahan taklukan aku kah??~



TAIZA THOMSEN - Miss Brazil 2002..

~ratu cantik aku ni rupanya..~


untuk sebarang pertanyaan sila rujuk ke laman web saya

~hahahaha.. gile la..ada laman web fashion sendiri..~


from miss world to dj to fashion line even a dog's name! me a dog? watde..
and do u know there is a place called taiza in japan? no rite?? me oso....



and the discovery continue.....


~HIDEAKI TAKIZAWA...abang aku.. dia artis.. dari jepun.. hensem huh? macam aku.. huhuhuhu...~


~MAIZAWATI janda akhil hayy.. kakak aku.. orang johor jugak rupanya..~

antara orang2 terkenal yang namanya hampir dengan nama aku...


huhuhuhu..
apabila bosan melanda.. mula bertindak di luar kawalan.. u shud try terutama kalau nama korang cukup unik.. type your name.. google it.. u'll be surprise..


btw..

my name is...

TAIZAWATEASMAQ BT ABD RAHMAN..

huhuhuhhuhu...

No comments: