pengikut

BABI BERBATANG!

cerita :
"suspek mendakwa dia bukan merogol mangsa sebaliknya mangsa sendiri yang kegersangan dan kerap memandangnya dengan perasaan berahi. suspek juga memberitahu dia terpaksa memenuhi kehendak seks mangsa dan tidak pernah memaksa melakukan hubungan kelamin dengannya"

suspek :
BAPA MANGSA

mangsa:
ANAK BERUSIA 6 TAHUN!

aku plak nak cerita!
apa ke babi nya pengakuan! anak ko tu 6 taun! 6TAHUN!! anak ko jelir2 lidah kat ko ker? selak2 kain depan mata ko? ke tunjuk lurah dada dia? tetek pon tak tak tumbuh lagi la lahanat! bulu ketiak pon belum tumbuh!silap2 apa batang pon dia tak tau la babi! berahi kepala hotak kau! B*TOH!



cerita lagi :
"difahamkan. kejadian berkenaan pernah diceritakan mangsa kepada ibunya namun wanita itu enggan mempercayainya kerana mendakwa perbuatan keji tidak dilihat sendiri"


cerita versi aku :
"mah.. anak kita goda saya tadi.. saya terpaksa la rogol dia.. saya dah suruh dia masuk dalam bilik.. awak nak tengok? jom la.."

MUNGKIN TU YANG PATUT TERJADI BARU MAK DIA PERCAYA... KAN?? MAK BAPAK BABI! KALAU LETAK BABI DENGAN MAK BAPAK DIA NI DEPAN MATA.. AKU PEGANG BABI DULU! statement berani mati! pedulik ape aku!


lelaki macam ni memang la sial! bila dah gatal.. kawin! dapat bini.. main ngn bini..buat anak ramai2..
ha.. bila barang bini dah tak ketat.. dah longgar... tetek pon dah layut.. tutoh anak pulak.. dapat lak budak2 kecik... baikk!!!!! MEMANG BABI! arrrggghhhhh!!! BABI!!!!!!!!!


~petikan dari akhbar metro bertarikh 24 November 2009, Selasa, m/s 6A~

No comments: