pengikut

ske gak kat aziz satar..

smlm masa syok layan tv.. berapa kali kuar iklan movie baru tajuk pisau cukur...
maya karin ngn fazura belakon.. cam best..
tapi apa yang aku nak kongsikan sebenarnya bukan tu..
dalam cerita tu ada...
AARON AZIZ!




pergghh.. leleh mak tgk..
aku mmg tak boleh tgk dia..
berdegup kencang jantung gua..
dan tidak semena2.. terasa pipi merembes haba lebih dari biasa..
malu... ketika sang teruna melihat tepat ke anak mata..
walaupun di ketika itu dia hanya ada disebalik cermin peti televisyen..

hahahahah.. GEDIK!

tapi dia mmg HEMSEM! bak kata mazlan senario..
taktau nak cakap camner.. mmg kacak giler lah!
minat dari zaman aku sekolah lagi..
tgk dia jadik polis kat chanel 5 siaran singapore..
masa tu masih ragu2 mamat ni melayu ker aper..
awat nama macam aaron kwok hero filem hongkong yang hensem jugak la orang nya..
sejak tu la hati dah terpaut..
bila dapat tau dia dah beranak dua..
hati aku tetap tak berganjak..
sebab kalau dia bujang pon macam la aku dapat kahwin dengan dia pon..
kan?
so..ape de hal?
aku tetap ske kaw!
sama macam kasih dan sayangnya aku pada...
ANDY LAU, TAUFIK BATISAH dan FAHRIN AHMAD....

ahhhh....
kalau la jumpa depan2 apa la jadik ngn aku agaknya?

btw.. FAHRIN dah putus ngn SCHA...
agak2 aku ada can tak??
huh? macam cerah jer peluang..
hahahahaharapan..

No comments: