pengikut

post without a title..

canggung..
kekok..
janggal..
pelik..
lain..

tu yang dirasakan ketika bertemu semalam..
tidak lakukan sesuatu yang luar biasa dari kebiasaan..
keluar dengan niat mengisi perut..
sebelum itu singgah seketika di tempat yang agak biasa juga dikunjungi..

sumpah.. tiada apa yang luar biasa..
tapi.. hadir suatu perasaan yang berbeza..
cara aku memandang nya berbeza..
cara aku bercakap dengannya berbeza..
cara aku memegang tangannya berbeza..

aku tidak tahu mengapa..
tapi aku dapat rasakan dan aku sadar bahawa aku terlalu mencuba..
tapi mengapa?
mungkin aku mula dapat rasakan yang aku akan kehilangan dirinya..

kenapa aku berfikir begitu?
sudah tentu aku mempunya alasan..
walaupun belum ada kepastian nya..
tapi itu sudah cukup membuat kan hati ini goyah..

mungkin pada dia..
tiada apa yang tidak kena..
tapi hati aku..?
haih.......

biar gelak tawa yang dipamer..
tapi hati bagai dicarik2..
aku pelakon yang hebat jika kamu mahu tau..

aku benci dia..
tapi aku sayang dia..

aku benci..benci..BENCI.. dia..
aku takkan mati hidup tanpa dia..
detik ini hati berkata..

jam kemudian..
aku mati tanpa dia..
aku sayang.. sayang gila pada dia..

dan ia berterusan..
sampai bila?

".............................."

No comments: