pengikut

kaya balls pon sedap ape...huhuhu..

pernah tak korang merancang sesuatu bagai nak gila tapi akhirnya lain jadinya??
aku?? selalu!

macam semalam..
beria2 plan nak pegi sana nak pegi sini..
makan itu.. makan ini..

lihat post sebelum!
plan bagai nak rak!
cek2 la poket.. duit ada 20hengget jer???

skali aper yang jadik??

sila lihat gambar untuk penjelasan yang lebih jelas!


tako tao telah ditukar kepada berger ayam ditambah cis neh!



donut big apple diubah kepada sebuku roti butterscotch!


untuk mengubat hati yang lara.. ditambah dengan setin air root beer..


inila dia menu makanan alternatif aku untuk malam smlm... tetap KENYANG!!!


setelah separuh dihadamkan.. baru perasan! cess! NI BERGER DAGING! bukan ayam! nasib baik aku bukan elergik daging!


dan seperti sedia maklum.. aku yang kreatif lagi aktif! mula mengepalkan kan roti berikut menjadi bebola kecil untuk merawat hati luka yang mengidamkan bebola sotong itu!!! huhuhuh..

kesimpulan..
masih mampu kenyang dengan menu yang totally berlainan dari yang diidamkan..

berikut adalah kos yang berjaya diubahsuai supaya lebih mesra poket:

makanan impian:

tako tao : RM 4.30 sebungkus (3pieces)
big apple : RM 12.00 excluded tax (6pieces)
drinks : not included!
total! : RM 16.30!!

makanan ampaian:

burger daging berkeju : RM 2.20 sebungkus
butterscotch bread : RM 4.00 sebuku! (stok mkn 2 hari)
minuman rootbeer float: RM 1.50 setin!
TOTAL!! : RM 7.70 sahaja.....

TETAP KENYANG JUGAK! BILA HADAM JADIK TAHIK JUGAK!! KAN? KAN? KAN??
huhuhuhuh....

No comments: