pengikut

aper barang makan kaya balls!

aku perasan sekarang ni kan aku agak malas nak update hari2..
tapi aku lebih cenderung untuk menempek beberepa post yang berlainan dalam masa sehari..
kira cam lamsam la..
kumpul cerita.. pastu pulun taip semua dalam satu hari!
tu yang sampai ada dua tiga post sehari!
giler!

ni post yang kedua untuk hari ini..

aku nak cerita yang for the last two weeks!
aku gian makan tako tao!

yup!

TAKO TAO!

untuk yang tidak tahu!
tako tao adalah sejenis makanan jepun yang berbentuk seperti bebola kaya..
tapi tidak manis..
rasanya tersangat la sedap..
yang berintikan samada.. octopus iaitu sotong kecik!
which is muh FAVOURITE!!

(giler leleh liur dah ni!)

or.. you can choose prawn or chicken ham and chesse or maybe unagi i think it is some kind of belut! or is it? donno la..
kena kerja sana dulu then paksa bos bagitau apa benda alah tu.. then aku kongsi maklumat tu kat korang..
or maybe just simply google it! hahahaha.. buduh!

currently addicted to it..
rasa macam nak makan hari2..
dahla jusco dekat dengan rumah..
sampai ke tahap malas nak tunggu bas..
aku jalan kaki jer..
aku tak tau la sama ada aku ada membela ataupon got living thing in my perut!

huh??
tidak!!!!

hahahhaha..

so.. skang ni pon dah berlegar2 di kepala nak singgah jusco dulu sebelum balik rumah..
beli tako octopus dua! (dua okay.. konfirm aku membela!)
then singgah big apple.. lama gila dah tak pegi..
sejak kenal tako aku lupe pada engkau!
dimana aku telah membuat kesilapan besar disitu..
bukan kah selepas makan savour things.. then kita kena makan benda manis?

so..

petang ni aku nak beli dua2..
baru la lengkap menu makan malam aku!
dan jugak makin padat la lemak2 kat perut yang makin membuncit neh!
(living thing inside..maybe?? hahahah..)

can't wait... to eat u baby octo! yum yum!

then after that im gonna eat you all!!!!! hahahahahahahahaha! especially u! yeah u! top on the left!







No comments: