pengikut

credit card takde.. sogo card jer ada..

sabtu lepas sogo membership day!
GILER RAMAI!!!!
memang menguji kesabaran betul..
nasib baik la lelaki di sebelah cuba memujuk aku..
aku teruskan jugak berasak2 masuk ke dalam sogo tuh!
dah la nak masuk kena buat kad dulu..
tak de kad tak boleh masuk...
giler eksen!
aku pon isi ler borang aper2 yang patut..

dah dapat kad..
aper lagi trus masuk dalam..
tu pon susah..
kena ikut laluan yang disediakan...
sabar lagi..dah dapat masuk..
HA! tu dia..
orang macam semut!

memang boleh jadik gaduh la.. dah ramai2 camtu..
sampai2 trus naik tgkt 2..
capai jeans 3 pasang!
suma sekali tak sampai 80 hengget pon..
nak pegi bayar.. mak aih!
ramai giler..
maner la datang dorang suma ni..
aku ajak si lelaki naik tingkat atas..
dia capai baju satu..
naik atas lagi aku sambar lak kasut ngn baju dua pasang...
hahahaha.. giler tamak...
tapi murah.. murah.. MURAH!!!!

nasib baik la kat atas tu orangtak ramai..
lepas bayar trus blah!
serabut orang ramai2!
tapi hati puas!
hahahahahaha!

sian si lelaki... penat giler dia layan kerenah aku...
sampai sakit2 kaki eh ?
but u r such a gentlemen..
semua barang dia yang bawak..
sian dia.. tapi dpt baju 3 helai kan?
ok la tu..
lagi mahal lak tuh!
huh!
tak jadik lak rasa kesian!

No comments: