pengikut

baju raya saya warna biru kundang? awak pula?

last post 15hb sept..
hari ni dah 6hb okt..
lama jugak tu cuti..
banyak jugak la benda termiss nak stori..
tapi aku yang pelupa tahap alzheimer peringkat awal ni..
maka.. cerita benda yang ingat jer la..
SECARA RINGKAS!

hehehehehe...

kronologi kehidupan...

16/9 - ponteng keje..tren rosak.. btul la.. xtipu.. maka..ptg trus gi cari baju raya..WAJIB tak membuang masa!

16/9 - (malam) pegi RESTORAN CHENG HO milik amy search! SERVIS MACAM HARAM! AKU DAPAT AIR ADA LIPAS!!! &%#$@*
MAKANAN BUKAN SEDAP SGT PON! TEMPAT KOTOR! KENA REQUEST MINTAK ORANG SAPUKAN LANTAI! APER KE BANGANG NYA? NI KE RESTORAN YANG PATUT DIKUNJUNGI??? TAK PAYAH! HARAP MAHAL JER! sekali lagi ditekankan.. SERVIS MACAM HARAM!!!!

17/9 - balik kg waktu tgh mlm.. tido sepanjang jalan..

19/9 - bakar lemang! first time ever.. tapi aku tukang tgk jer.. pastu tido.... kroiiihhhhh..

19/9 - aku dah potong rambut!! walaupon tak macam yang diidamkan.. tapi lega la dah potong..

19/9 - (malam) main MERCUN! KEBABOMM...PUNG! PANG! PUNG PANG! BOOOOOMMMM!

20/9 - SELAMAT HARI RAYA.. tapi tak macam raya... gambar family pon tak ambik..

(sepanjang hari raya tak buat aper..tayang baju raya.. pastu... mkn tido.. raya sikit2 tido lagi.. mlm2 main mercun!)

26/9 - balik KE LUMPOR! jalan kaki sendiri.. lelaki keparat tak ambik pon! CESS!

28/9 - mula demam.. tapi paksa kerja jugak.. sbb banyak tertangguh!
30/9 - angah masuk sepital lak.. trun jb tgh malam gerak.. balik dgn kaklong..ponteng keje lagi..
1/10 - ptg baru sampai kl..demam makin truk..lepak umah kaklong.. tido...
2/10 - ponteng lagi.. amik mc.. dia antar.. jalan... pastu melepek lagi kat umah kaklong aku.. demam truk la.. ahadnya dia lak demam.. jangkit ngn aku.. tu la.. orang kata jgn..nak jugak.. kan dah jangkit.. tu la.. degil!

dan harini hari selasa.. aku maseh kerja macam biasa..demam mula kebah.. alhamdulillah..kerja berlambak2 nak buat.. tapi hakikatnya lebih bnyak berkebun dari bekerja.. ha.. camna??

No comments: