pengikut

ayah saya pon nama rahman juga

ha lupe.. malam semalam aku mimpikan nabil..
bukan.. bukan nabil raja lawak bodoh tuh..
tapi nabil si blogger kawan pada blogger yang aku tak kenal pon dorang semua ni..
cuma rajin baca blog dorang..
mimpi pasal aper pon aku tak ingat sangat dah..
tapi aku adala pergi umah si mamat ni..
bawak satu family aku semua lepak umah dia..
pastu si mamat nama nabil ni.. time kitorang datang.. dia leh lepak duk dalam bilik baring atas katil sambil tgk tv..
pastu kitorang pon buat la hal sendiri..
ntah macam maner aku jumpa baju dia..
pastu trus try pakai..
baju kemeja kotak2 then dilapiskan dengan baju takde lengan warna peach!
hahaha.. detail tu..
pas pakai..
trus masuk bilik dia tunjuk kat dia..
yang lawaknya..
dia siap bagi cadangan..
amik la gambar.. pastu letak dalam blog..
then barula orang tau yang aku ni ada jumpa dia..
hahahhahahaha......
ntah pape!!

pasal blog pon boleh masuk mimpi.. pastu orang nya aku tak kenal lak tuh! hikhikhik..

No comments: