pengikut

jangan kacau aku boleh tak??

got lots and lots of things to write but less and less patience sitting in front of dis stoneage era's pc which works like macam HARAM!!!!!

whatever la....

hidup mesti diteruskan..
coretan harus diluahkan..

last week.. i got myself a new baby....yup! me..me.. i bought it myself!!hoyehh..
got her a baby brother too.. hmm.. which is bought by me also... (hmm.. aku kan pemurah..hmmm.. haramjadah!)
it's a new sony ericsson walkman w959...
in pink colour one.. very nice one.. got nice design at the back also.. then got shake control.. u can shake2 la when u want to change song..very slim and light..got slide screen..rugi kalau takda angkat punya..
(tak..si cina jongos tu tak cakap camtu pon.. aku yang reka.. hahahahah..)

all started that nite when me the stupid fella which bare my whole heart then ended up telling him that i got some ka-ching in my account. he took advantage la.. as usual..
and aku tetap terpedaya..chilaker!

oleh yang sedemikian.. aku yang telah berjaya dipukau dengan kata2 jampi yang aku yakin dihembus ketika kejadian pujuk memujuk sambil berbekalkan wajah yang penuh dipinta rasa simpati bahawanya dirinya tidak memiliki gadget yang berteknologi tinggi seperti orang lain.. kami menuju ker low yat.. seawal jam sepuluh pagi..

ketika kami sampai pon kedai tu baru jer bukak.. kira macam first customer la.. si cina jongos tu..yer..gigi dia mmg panjang ke depan.. huhuhuhu..(bila aku nak stop kutuk orang ni!!!)

.....adeh...boleh plak ada yang mengacau masa idea tgh membuak tadi..skang aku dah luper aper nak tulis!! kang sambung............

No comments: